Home  |    Contact  |    

Landgoed De Stille Wille wordt beheerd (geëxploiteerd) door Stille Wille Brabant B.V.
Deze b.v. is verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken op het landgoed en bestaat uit de volgende drie personen:

Rianne IJpelaar 
De directrice heeft de algemene leiding op het park. Zij coördineert allerlei zaken die spelen tussen bewoners en houdt samen met Moniek Hagemeier de administratie bij.

Moniek Hagemeier
De administratief medewerkster staat in de receptie onze bewoners en gasten te woord en doet samen met Rianne IJpelaar de administratie.

Ad van de Velden 
De onderhoudsman onderhoudt het park. 

Hulp nodig?

Waar kunt u terecht als u iets wilt weten of als u hulp nodig heeft?

Bij calamiteiten

De receptie van De Stille Wille is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar voor noodgevallen: (013) 513 17 22.

Bij andere vragen

Kom gerust langs bij de receptie van De Stille Wille. U vindt het receptiegebouw aan het begin van het park. De receptie is op werkdagen van 9.00 uur tot 17.00 uur open.

Of mail uw vraag of opmerking via dit reactieformulier. We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Bij hartproblemen

Bel 112. En gebruik bijvoorbeeld het AED-apparaat dat aan de buitenkant van het receptiegebouw hangt.

Wat zijn de afspraken en regels?

De afspraken en regels die op ons landgoed gelden, zijn vastgelegd in deze drie documenten:

1.  Beheerovereenkomst

2.  Exploitatieovereenkomst (pdf)

3.  Gebruiks-en Verblijfsreglement​ 

Als u op landgoed De Stille Wille komt wonen, zet u uw handtekening op de Exploitatieovereenkomst en het Gebruiks- en Verblijfsreglement.​ Zo verklaart u dat u zich aan alle afspraken en regels van het landgoed houdt.

Over geldzaken

Als bewoner kunt u allerlei voorzieningen op het landgoed gebruiken. Via de servicekosten betaalt u voor het onderhoud of de vervanging van deze voorzieningen.

U betaalt de servicekosten vooraf en in termijnen

We innen de servicekosten vier keer per jaar, u krijgt hier per voorschottermijn een factuur voor.

De servicekosten kunnen per jaar verschillen

We nemen elk jaar in onze begroting een bedrag op voor de servicekosten. Hebben we in een jaar meer servicekosten geïnd dan we in werkelijkheid nodig hadden? Dan beslist de bewonersraad wat er met het te veel betaalde bedrag gebeurt. Meestal krijgt u dit positieve resultaat dan teruggestort.

Vielen de servicekosten in werkelijkheid hoger uit, omdat we bijvoorbeeld meer voorzieningen moesten vervangen dan we hadden verwacht? Dan moet u iets bij betalen voor de servicekosten van dat jaar.

We reserveren geld voor extreme gevallen

Er is een fonds voor extreme gevallen. In dit fonds zit maximaal € 250.000,-.
We nemen in de begroting jaarlijks maximaal € 20.000,- op om dit noodfonds aan te vullen. Dit doen we totdat het maximumbedrag van € 250.000,- is bereikt.

Top